تجربه من درباره نقاشی ساختمان خودم
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

سلام دوستای خوبم میخوام امروز یکی از تجربیاتی که داشتم رو براتون تعریف کنم شاید به درد شما هم بخوره , چند وقت پیش با کلی هزینه و زمانی که واسه معماری و اینا گذاشتم تونستم یه ساختمون خوب چهار طبقه واسه خودم و بچه هام بسازم کارای داخلیش رو انجام دادیم و تموم شد فقط موند نقاشی ساختمان که فک میکردم معمار سراغ داره ازش که سوال کردم گفت یکی رو قبلا میشناختم که الان دیگه کار نمیکنه , منم تصمیم گرفتم خودم دنبال یکی بگردم که کار نقاشی ساختمانش خوب باشه از دور و اطرافیان پرسیدم اونا ام چون تو این زمینه تجربه ای ندارند کسی رو نمیشناختن , خلاصه با پسرم موضوع رو درمیون گذاشتم اونم چون بیست و چهار ساعته سرش تو اینترنت و این حرفاس گفت که میگرده و یه سایت خوب برای نقاشی ساختمان برام پیدا میکنه چند روز گذشت و یه سایت خوب به اسم ساختمون دات کام بهم معرفی کرد که هم سایت خوبی بود و هم اینکه تونستم از طریق این سایت یه نفر رو برای نقاشی ساختمان پیدا کنم که هم کارش حرفه ای بود و هم ازش رازی بودم گفتم برای شما ام تعریف کنم اگه نیاز به وسایل ساختمانی داشتید به سایت ساختمون دات کام مراجعه کنید و ازش استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: